دل درد و دلپیچه دارم و یوبسم عادیه؟؟

۴ پاسخ

شیر گرم هم ناشتا خوبه

کیوی گلابی انجیره بخور

کیوی بخور عزیزم

بله متاسفانه یبوست لعنتی تو بارداری خیلی اذیت می‌کنه سعی کن آب سبزیجات میوه اینجور چیزا بخوری ک بهت فشار نیاد

سوال های مرتبط