ببین من یه دردی گاهی دارم وقتایی که خیلی رو پا باشم یا راه رفته باشم یا خیلی نشسته باشم مال رباط گرد رحم هستش که توی علایم این هفته ها هم نوشته باید با استراحت کردن و خوابیدن دردش خوب بشه چون رحم داره بزرگ میشه ولی اگه میبینی دردت کم نمیشه و ادامه دار هستش برو دکتر حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.