۱ پاسخ

ببین من یه دردی گاهی دارم وقتایی که خیلی رو پا باشم یا راه رفته باشم یا خیلی نشسته باشم مال رباط گرد رحم هستش که توی علایم این هفته ها هم نوشته باید با استراحت کردن و خوابیدن دردش خوب بشه چون رحم داره بزرگ میشه ولی اگه میبینی دردت کم نمیشه و ادامه دار هستش برو دکتر حتما

سوال های مرتبط