خانوما بالا کشاله رانم درد خفیف میگیره ول می‌کنه
سمت راست
عادیه

۱ پاسخ

به خودت استرس نده استراحت کن رحمت داره جا باز میکنه رفتی دکتر ب دکترت حتما بگو برای منم بود الانم هستم گاهی وقتا اگ با استراحت خوب میشه کاملا عادیه

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی