خانوما کدو حلوایی چجوری بپزم برا دخترم خوبه سنگین نیس براش؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من تو سوپاش میریزم

نه اصلا سنگین نیست روده رو باز میکنه برا یبوست خوبه

ن خیلی خوبه. من داخل سوپ میریزم

خب ابپز کن دیگ
پوره کن بده بخوره قند اینا نزن
میتونی تو سوپاشم بریزی

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی