۱۳ پاسخ

بله به خودت برس که بعد تولد نی نی سخت ازین وقتا گیرآدم میاد😂😂

اره دیگه برو خودت رو حاضر کن برو ارایشگاه قشنگ همه کارم میتونی بکنی ماه آخرته

من که انقد عجله دارم تا ببینمش🥹

به خودت برس ک چندماه بعد اسیریییی

منم خدا کنه به موقع بزام. میخوام قبلش برم‌موهامو بافت بزنم ابرو بردارم

برو انشالله که ب سلامتی و زود زود میاد

برو انشالله ب سلامتی عزیزم

من27همین ماه سزارین میکنم ولی هیچ کاری نکردم من ازاول ناخنام بر نداشتم البته خودم 8سال ناخنکار بودم و مربی کلا از اینک خوبه یا بد خبر داشتم ولی الان دو روز ناخنم مواد زدم ولش کردم دیگ هر کار میکنم حوصلم نی سوهام بکشم و ژلیش کنم😂

خوش بحالت بر من دعا کن

اللهی عزیزم چه حس شیرینی بسلامتی بروسالن زیبایی وحسابی خوشبکذرون که حقته😍😍😍😍🩵🩷

میشه تو این هفته مو رنگ کرد؟

اره گلم همه کاراتو انجام بده یه دفعه نی نی سوپرایزت میکنه ها

خوشبحالت استرس زاییدن نداری

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هاکان💙🤍 مامان هاکان💙🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نورا ونویان مامان نورا ونویان ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان طنان مامان طنان ۶ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی