خونه شیر کاکائو درست کردم ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

گلاب زیادنزن گلاب خوب نیست دکتر گفت

سلام خانومای عزیز یه گپ تلگرامی داریم مخصوص خانومای باردار واقدامی هست تجربه هامون شیر میکنیم خوشحال میشیم تشریف بیارین اگه خواستین بیاین ب ایدی پیام بدین@Malihe2881یا

@maryamzare_2062

کاکائو زیاد مصرف نکنی بهتره
چون گرم هست، و هم ممکن یبوست بگیری
وگرنه اندازه اش در حد معمول مشکلی نداره

والا من میخورم بخور😍

نوش جانت اما کاکائو زیاد نخور باعث بیش فعالی میشه خدایی نکرده

نه عزیزم یک لیوان ضرر نداره بخور نوشجونت

پس میگن ضرر داره

نه بخور نوش جان فقط زیاد شیرین درست نکن قندت نره بالا

نه🌹🤪

نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری