۵ پاسخ

فاکتور با گزارش سونو رو که تحویل بیمه بدید یک بخشیش رو پرداخت میکنه

با بیمه تکمیلی معلم طرف قرارداد هر دو رایگان

ازاد مال من شد ۲۵۰۰ولی ۷۰۰داد بیممون

من رفتم جایی که با بیمه م قرارداد داشت ولی گفت غربالگریها کلا آزاده بهم فاکتور داد

برا من ۹۷۰ تومن سونو بود فاکتور دادم بیمه تکمیلی ۶۰۰ واریز کردن

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🤰 مامان معجزه خدا🤰 ۵ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی