خانمهای عزیز بیمه تکمیلی هزینه سونوگرافی آنومالی رو میده

۱۱ پاسخ

برای من زده آزاد

آنلاین نمی‌ده هزینه رو آزاد میدی پرداخت می‌کنه برات مال من ۳۶۰۰شد ۲۸۰۰داد

ما بیمه تکمیلی داریم و سونوی قلب رو‌رفتم آنلاین تکمیلی پرداخت کرد

ولی برای انتی و انومالی چون زنداداشم اونجا کار می‌کنه گفت این دوتا رو پول میگیرن حالا بخای فاکتور میدن بهت ولی از بیمه آت قبول نمیکنن بردارن

بعد من فاکتور هم بردم شرکت چیزی نداد گفت سونوی انومالی و انتی تعلق نمیگیره

اره برا من ۳.۵ شد، ۱.۲ تکمیلی داد فقط

یه بخشی میده

اره ما سه و نیم شد دونیم برگردوند

ارره..

اگه سونو گرافی با بیمتون قرارداد داشته باشه میتونی ازشون فاکتور بگیری

اگه جایی بری که با بیمه تکمیلیت قرار داد داشته باشن اره

به فاکتور میده البته سونو هایی که با بیمتون قرار داد داشته باشه

بله....

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری