۲ پاسخ

شما سر ساعت شربت استامینفونتو بده ولی ۳۸ تبه بالاست استامینوفن بده ۳۸ شد یا بالاترشربت ایبوپروفن بده یا شیاف استامینوفن بزن خیلی تبش بالا رفت خدای نکرده ببر زیر آب ولرم حمام

نه ولی سر ساعت استا بده. حواست باشه چکش کن

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری