به نطرتون بتا بالا ۱۰۰۰ هستش یا صبر کنم؟!

تصویر
۱۶ پاسخ

عزیزم مبارکه چند روز عقب زدی

واااای چ مثبت زیباییی

واییی خدااااا مبارکہ😍😍😍

چندروز عقب زدی

من بتام ۲۸۰ بود مثل بی بی چک تو

چه مثبت خوشگلی 😍
مبارکت باشه
تیتر بتا بده

برو آزمایش بده

با چند روز تاخیری زدی عزیزم

مباااارکه چه مثبت قشنگی

من بتام ۱۰۰۰بود بی بی چکمم مثل تو

چی قشنگه 😍

مبارکه عزیزم

به به اول صبحی مامان شدن ینفر و دیدم
مبارکه عزیزم
اره بالای ۱۰۰۰
چقدم خوشگله مثبتش😍😘

برو بتاا عزیزم

مبارکه مثبتی پررنگه پررنگ

اره بالاست مبارکه 😍😍

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته سیزدهم بارداری