علائم سرماخوردگی نوزاد دوماهه چیه

۵ پاسخ

تازه هنوزم کامل خوب نشده دوبار دکتر بردم دارو دادم ولی کامل خوب نشده

پسرمنم مریض بود تازه خوب شد
بینیش کیپ بود پرمیشد خلط گلو داشت سرفه عطسه

من که دخترم آبریزش بینی دره سرفه می‌کنه بینش کیپه دور چشاش قرمز و خیلی بی قراری می‌کنه شنبه میبرم دکتر

سرفه تک تک و عطسه طبیعی هست

تب آبریزش بینی

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی