۱ پاسخ

سلام عزیزم، اول نصف لیوان بادام خام رو تو آب جوش بریز و بعد ۵ دقیقه بریز تو آب سرد و پوستشو راحت بگیر، بریز تو مخلوط کن با یک و نیم لیوان آب گرم و بزن تا کاملا مخلوط بشه و یه شیر سفید به دست بیاد و بعد از صافی رد کن که تمام بادام از شیرش جدا بشه و سپس شیر بادام رو با کمی آرد برنج مخلوط کن و روی حرارت بذار تا تبدیل به یه فرنی سبک بشه و غلظتش زیاد نباشه برای ۶ ماه اصلا شکر و افزودنی اضافه نکن و همین خوبه و بچه ها دوست دارن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان فندقک مامان فندقک ۱۵ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی