سلام خانوما دستور حریره بادام میگین ممنونم

۲ پاسخ

من فقط با ابجوش درس میکنم عزیزم

ارد برنج و یه قاشق مربا خوری بادام پودر شده بریز ابم بریز بزار روی گاز خواستی برای شیرینیش هم یکم خیلیی کوچولو نبات بزن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان 👑 آقا شاهان 👑 مامان 👑 آقا شاهان 👑 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان سورنا🥹🤍 مامان سورنا🥹🤍 ۷ ماهگی