۲ پاسخ

بادوم رو بریز اب ۳ ۴ دونه
چن ساعت بمونه که پوستش ول شه
بعد با پشت توری صافی چای هستا
با اون رندش کن
۲ قاشق کوچولوام ارد برنج بریز
با اب (تقریبا ی‌لیوان کوچولو)
بزار رو حرارت و هم بزن تا یکم سفت شه
بعد بزار خنک شه با شیر خودت یا شیرخشک رقیقش کن و نوش جان نینی😁

برنامه ذره بین و بریز سرچ کنی میارع

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان سورنا🥹🤍 مامان سورنا🥹🤍 ۷ ماهگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی