خانوما چایی دارچین هل برای من ضرر داره ؟

۸ پاسخ

یک کیلو هل و دارچین نمیخوای بخوری که عزیزم یکی دوتا دونه تویه قوری چایی هیچ ضرری نداره

من میخورم عزیزم ضرر نداره

من همیشه چای هل میخورم ولی دارچین رو نمیدونم

من از اول بارداری دارچین همیشه میریزم تو ‌چایم ولی هل نخوردم تا حالا

دارچین گرم

نه زره نداره منم میخورم

دارچین زیاد نه ولی هل نخوری بهتره

نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی