۳ پاسخ

سلام قشنگم تو تاپیکت دیدم تست سوزن و ادار انجام دادی سیا شد منم کاملا سیا شد دختر دارم میشه بگی واقعا راسته یانه ممنونم

من یکم چایی با نبات کم خوردم خوب شد

بچه ات چه جوری آخه برای من عرضی هست پهلو هام درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری