سلام خانوما اینجا سمت چپم درد میکنه چیکار کنم طبیعیه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

طبیعیه شبا بالشت بذار بین پاهات دردش کم میشه

طبیعیه

رحمت داره کش میاد من نفس میکشم درد میاد

متاسفانه طبیعیه به خاطر بزرگشدن لگن و رحم وایناس. برای من سمت چپه. وقتی بلندمیشم.میخوابم.میشینم کلا درد میکنه بعضی وقتا با دستم پاموبلندمیکنم میذارم اونور. خیلی دردمیکنه لامصب امونموبریده.

طبیعیه منم هفته های ۱۹ ۲۰ دو سه روز سمت چپ بعدشم سمت راست درد میکرد دکتر گفت میتونی شیاف بزاری و گذاشتم و خیلی فرق کرد

منم درد مبکنه گفتن طبیعیه

برای منم درد میکنه بعضی وقتا یه کوچولو زدم چت جی بی تی گفتش بخاطر اینکه رحم خودشو بزرگ میکنه همچین چیزایی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری