پاستا ناهار دخملی

تصویر
۶ پاسخ

به به خیلی عالیه پیجتون حس خوبی داره

بااین تاپیکت اومدم تو صفحه ت حس خوبی داره پستات درخاستمد قبول کن 😊

اووووووف نوش جون دخملی

به به نوش جونش میخوره قشنگ خوشمزست

اتفاقا منم پاستا درست کردم براش بدون پنیر

چجوری درست میکنید عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Ayda🩷✨️ مامان Ayda🩷✨️ ۱۶ ماهگی
مامان فندوق♥️🌬 مامان فندوق♥️🌬 ۲ سالگی
مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی