درخواست بد اجی پرم
سونو شوشتر خیلی بالا گفت
ولی اهواز دقیق تره وزنش کمتر شد خیلی
من 32هفته 6روز هستم طبق انتی وزنش 2287گرم
ای مثبت منفی ک میزنه یعنی چی
عزیزم کدوم سونوگرافی رفتی؟
یادمه اونسری گفتی بيمارستان شهدا رفتی
حالانمیدونم یه هفتس تو سایتش هستم ولی سونوگرافی نداره دیگه
آره از من ۲/۲۰۰ بود دکترم گفت کمه
والا اینجا یه عددای بالایی میگن
آدم نمیدونه راسته یا نه
یکی میگفت ۲/۶۰۰ یکی میگفت ۲/۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.