۶ پاسخ

درخواست بد اجی پرم

سونو شوشتر خیلی بالا گفت
ولی اهواز دقیق تره وزنش کمتر شد خیلی

من 32هفته 6روز هستم طبق انتی وزنش 2287گرم

ای مثبت منفی ک میزنه یعنی چی

عزیزم کدوم سونوگرافی رفتی؟
یادمه اونسری گفتی بيمارستان شهدا رفتی
حالانمیدونم یه هفتس تو سایتش هستم ولی سونوگرافی نداره دیگه

آره از من ۲/۲۰۰ بود دکترم گفت کمه
والا اینجا یه عددای بالایی میگن
آدم نمیدونه راسته یا نه
یکی می‌گفت ۲/۶۰۰ یکی می‌گفت ۲/۸۰۰‌

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری