۲ پاسخ

من می‌خوام با بادکنک عدد ببرمش بیرون عکس بگیرم

الان که هوا سرد شده سخته بیرون بردن من از وقتی دخترم به دنیا اومد عکس میگرفتم ازش میدادم به این اتلیه های انلاین تم میزدن فایل عکشو میفرستادم میرفتم میدادم چاپ میکردن راحت اصلا هم لباس و دکور نمی‌خواست

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان وتودلی👼 مامان آیهان وتودلی👼 ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان نیم وجبی ها❤️ مامان نیم وجبی ها❤️ ۱ سالگی
مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی