۵ پاسخ

غذای خودمونو نمیدم چون به شدت پر ادویه درست میکنم.هر غذایی خودمون میخوریم جدا بدون ادویه نمک براش درست میکنم

غذای سفره بی ادویه

همه‌چی گاهی براش درست نیکنم گاهی غدای سفره کم نمک و کمی زردچوبه هست بهش میدم

همه چی غذای سفره فقط نمک و خیلی کم میدم

جایی رفتنی سرلاک و موز میبرم با خودم یا هم از غذای خونه با یه ظرف کوچیک میبرم
آبگوشت .عدسی با مرغ.لوبیا با مرغ. سوپ .آش رشته.حلیم.حلیم برنج.کدو حلوایی.فرنی با موز یا مغز یا خرما .اوتمیل موز یا سیب .چوب‌شور.خشیل اگه غذای سفره بخوره هم میدم
همینارو یادمه

سوال های مرتبط

مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۸ ماهگی
مامان 🐣🌱« محمد»🌱🐣 مامان 🐣🌱« محمد»🌱🐣 ۲ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی