غذای خودمونو نمیدم چون به شدت پر ادویه درست میکنم.هر غذایی خودمون میخوریم جدا بدون ادویه نمک براش درست میکنم
غذای سفره بی ادویه
همهچی گاهی براش درست نیکنم گاهی غدای سفره کم نمک و کمی زردچوبه هست بهش میدم
همه چی غذای سفره فقط نمک و خیلی کم میدم
جایی رفتنی سرلاک و موز میبرم با خودم یا هم از غذای خونه با یه ظرف کوچیک میبرم
آبگوشت .عدسی با مرغ.لوبیا با مرغ. سوپ .آش رشته.حلیم.حلیم برنج.کدو حلوایی.فرنی با موز یا مغز یا خرما .اوتمیل موز یا سیب .چوبشور.خشیل اگه غذای سفره بخوره هم میدم
همینارو یادمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.