سلام خانوما لیدی میل رو روزی چند بار مصرف میکنین..؟

۶ پاسخ

من اصلا نخوردم تا الان

روزایی ک حوصله داشته باشم دوبار
وگرنه یکبار

مال من لیدی میل نیس یه مارک دیگ هس ولی روزی دو بار با شیر

من روزی یه بار میخورم باشیر،بعضیارو دیدم روزی دوبار میخوردن،بستگی به وزن بچه داره اگه خیلی کمه روزی دوبار بخور

روزی دوبار عزیزم

روز دوبار

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی