۳ پاسخ

اره الان خیلی بد اعصابمم میزنه به شونه و دستم

پن بخاطر اینکه بچه رو با دست راست بغل میکنم خیلییییی درد میکنه بزور قرص خوب میشم

چطوری میگیریم
من که همه جام درده از کمر بگیر تا لگن و زانو و انگار ده سال رفتم جلو

سوال های مرتبط