سلام
فولیکول زیر ۸ زن باردار میشه یانه؟

۸ پاسخ

شما ک هفته ۴۰ هستین دیگ نگرانی نداره امروز فردا زایمان میکنی

از من ۸ بود باردار شدم

ن خیلی کمه حداقل ۱۴ ب بالا باید باشه

اصولا ن بالای 20باید باشه
این فولی میشه تنبلی تخمدان اگ 13سیکلت هست

نمیشه گفت علم چرته، اما هرچی نظر و خواست خدا باشه عزیزم 💓

آره میشه .من خودم با فولیکول ۷و ۱۰ باردار شدم
با یک ماه اقدام

بستگی داره چندم سیکل باشه؟

نه خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری