من انارزیادمیخورم به نظرتون ضررنداره

۱۲ پاسخ

ن عالیه فقط دونه هاشو نخور باعث یبوست میشه

بخور بجو دونه هاشو تف کن😂😫

نه فقط شکمت سفت میشها😂

اگه اسپرین و انوکسا استفاده نمیکنی یا رقیق کننده خون استفاده نمیکنی هیچ اشکالی نداره

نه عیب نداره

منم خیلی دوست دارم زیاد میخورم ولی حتما بعدش آب بخور که باعث یبوست نشه
من شنیدم برای زیبایی جنین هم تاثیر داره

منم زیاد میخورم بجز یبوست مشکل دیگه ای پیش نمیاد برا ادم

ن خوبه ک خون سازم هست

نه فقط میگن باهث یبوست میشه

نه چه ضرری من روزی 2تا میخورم

نه انار که خیلیم خوبه منم یه تایمی خیلیییییی خوردم

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد