۶ پاسخ

جیگر بخاطر ویتامین آ زیادی که داره باعث لخته شدن خون میشه بخاطر همین میگن نخورین حتی کمش هم ۲ تیکه عیبی نداره ولی نخوری بهتره گوشت مشکلی نداره

جیگر چون ویتامین آ بالایی داره خوردنش خطرناک ولی گوشت کبابی خیلی هم عالیه

تا میتونی الان گوشت بخور تا ویارت شروع نشده من الان سه ماهه گوشت نخوردم

نه مفیدم هست مخصوصا گوسفندی

🥴🥴🥴🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

کباب اشکال نداره ولی جیگر اشکال داره .

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری