خانما تا کی باید آروغ بچه رو بگیرم

۵ پاسخ

من دیگه نمیگیرم خودش قشنگ میزنه

تا ۸ ماهگی بنظر من

حدودا ۵تا۶ ماهگی

تا وقتی بشینه
دختر من الان هم گاهی خوش میزنه
ولی اصلوش اینه تا وقتی بشینه

فک کنم تا 6ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان راسان مامان راسان ۱۰ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی