۸ پاسخ

نیلا لنا

اسماشون خیلی شبیه هم نمیشه همش اشتباه بخوای صدا کنی😂 در کل هر دوتا اسمی که انتخاب کردی خیلی قشنگه

ایلین
بززار اریانا

نیلا .النا .ادرینا .

منم اگه بدی پسر بشه حتی اگه قدیمی بشه آریا میزارم 🫠مهم اینه به دلت بشینه قدیمی جدید نداره که

نیلا هم قشنگه🤩

نه خیلی قشنگه اتفاقا

آریسا هم خوشگله

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۱ ماهگی
مامان نیلا ❤️ مامان نیلا ❤️ ۷ ماهگی
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی