۶ پاسخ

شما بردین چقدر شده وزنش؟

من ۴۶ روزگی بردم ۴کیلو بود ولی صفرم اوکی براش یکم همینطور یکم حس میکنم ۱بزرگه

۴۰ روزگی ۴۴۰۰

یک میبیندیم

۳۷ روزگی ۴۳۰۰ بود
مای بیبی سایز ۱ می‌بستم
ولی الان ۵۰ روزشه سایز دو هم اندازشه و وزنش ۴۸۰۰بود

من فردا میبرم بهداشت برای وزنش ولی مولفیکس ۱ میبندم فعلا

سوال های مرتبط

مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان 🌺گندم🌺 مامان 🌺گندم🌺 ۴ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی