۱۱ پاسخ

والا من میخورم اسپرسو هم میخورم

والا خود دکتر میگه روزی یه شات قهوه مشکلی ایجاد نمیکنه
منکه هفته ی بار کاپوچینو میخورم

اره بخور عب نداره نه ک هر روز بخوریا من تا حالا چند بار خوردم اتفاقا الانم میخام بخورم

من دو سه بار فقط قاطی شیر کردم‌ خوردم

من میخوردم از دکترت بپرس
من پرسیدم گفتن ضرر نداره ولی چون مزه شیرینی داشت دوست نداشتم

آره من میخورم

منم میخورم گاهی با شیر

منم هفته ای یه بار نسکافه میخورم دلم‌میخواد بهم حال میده

من یبار خوردم

من میخورم گه گاهی مثلا امروزمیخوام بخورم😁
اما اون روزی که نسکافه میخورم دیگه چیزای کافئین دار کم تر میخورم مثلا چای دیگه شب نمیخورم یا کاکائویی چیزی

من اره هر دوهفته یبار اونم هوس میکردم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی