۵ پاسخ

من آیروفیکس دادم خوب بود و الان یه دونه دیگه خریدم خیلی خوبه ولی لیپوزوفر قرمز زدم به چوخ رفتم طوسی شده بود

دوتا عزیزم

بخدا ی دونه دندونش میخندید لک بزرگ داشت ک پیدا بود

دوتا میدم

من سیدرال میدادم لکه انداختم لیپوزوفر آبی میدم الان از بس مسواک زدم لکه رف

سوال های مرتبط

مامان Nikan🤎🧸 مامان Nikan🤎🧸 ۱ سالگی