اسم دختر (نیاز)

۷ پاسخ

با احترام بنظرم قشنگ نیس

بنظرم یه جوری هس حس خوبی نمیده ولی در آخر سلیقه ی خودتون مهم هست نه بقیه👌

آروشا قشنگه

بجای این که دنبال اسم پسر باشم همش سیسمونی دخترونه میبینم اسم دخترونه انتخاب میکنم 🤦‍♀️

البته بچم دختر نیست😁 نمی دونم چرا خوشم میاد از این اسم

خوبه عزیزم
انتخاب اسم سخترینه مخصوصا بچه دوم

من دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رمیصا و دوقلوها مامان رمیصا و دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
بابای زینب بابای زینب ۳ سالگی