۵ پاسخ

پایان شش ماهگی بده الان نیاز به اب نداره همون شیر کافیه

من ک از اول دادم خب شیرخشک ک میدمم از ابه دیگه

ولرم نه سرد سرد

باید بدی، 4ماه ک تم م میشه باید بدی، بعدهربار شیرخوردنش بهش بده، آب جوشیده رو بزار تو محیط باشه، اونو بهش بده، ی لیوان پر کن برا‌ش، بزار همرو بازی بازی میخوره

بده عزیزم ، آب جوشیده ی سرد شده

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۷ ماهگی
مامان دلانا👼🏻🩷 مامان دلانا👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی
مامان یوتاب مامان یوتاب ۱۰ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی