۹ پاسخ

تا ماه هشت ماهی یکبار
بعد هشت دوهفته یکبار

بستگی به دکترت داره و وضعیتت به من از ۳۳گفت هرهفته ولی بیشتر باردارها باید از ۳۶هرهفته برند برای چکاپ

دو هفته یکبار میگن بیا

من اول هر چهارهفته بودم تو ماه ۷ شدم هر ۳ هفته این سری که رفتم شدم هر دو هفته

از ۸ ماه به بعد

هر دوهفته یک بار

من به جز ماه آخر که هر هفته ویزیت میرفتم تا ۸ ماه ماهی یکبار میرفتم

ماه ۸معمولا دکترهردوهفته معاینه میکنه ماه ۹ام هرهفته

همون ماهی یکبار
فقط تو ماه هشتم ک رفتم دکتر گفت دو هفته یکبار بیا
حالا ک رفتم ماه نهم رو دیک نمی‌دونم دفعه بعد میگ هفته ای یکبار بیا یا نه

سوال های مرتبط

مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد