اسم لنا به دلم نشسته (:
چطوره به نظرتون؟

۵ پاسخ

قشنگترینه .نامدار باشه جانم

اسم برادر زادمه 😍 من خیلی می‌پسندم و خیلی قشنگه به نظرم

من عاشق لنام🥺ولی هیچوقت دختر دار نمیشم ک اسمشو بزارم لنا🥺😭

زیباست

از اسمای ساده خوشم میاد
معنیش چی میشه ؟
دلا هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان ماهان🌙👶🏻🩵 مامان ماهان🌙👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی