کیا اکو قلب جنین نرفتن؟؟من دکترم گفت اختیاریه

۹ پاسخ

خوب واسه منم نوشت نرفتم اگه مشکلی هم باشه خدای نکرده چ میشه کرد الان هیچی حتی دارو هم نمیشه استفاده کرد ولی بعد زایمان اکو انجام بشه خیلی مهم تره

عزيزم درسته اختيارى هست ولى بهتره انجام بشه ى وقت خداى نكرده بچه به دنيا بياد و ى نارسايي قلبى داشته باشه يا ى سوراخ،بهتره كه قبلش اكو داده باشى

من نرفتم

از من نخواست که برم

من 20 هفته رفتم

به من اصلا نگفت

منم نرفتم دکترم نگفت

من۲۷ مهر نوبت دارم

من نرفتم نمیدونم اصلا چند هفته میرن فقط ۱۱هفته یه سونو معمولی دادم و آنومالی هم رفتم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی