۳ پاسخ

منم شکمم کوچیکه

منم دارم میرم تو ماه نه منم شکمم کوچیکه نمیدونم چرا همش حس میکنم بچه هم نکنه کوچیک باشه

اگه سونو وزن و رفتی همه چیز اوکی بود دیگه نگرانی نداره عزیزم

سوال های مرتبط