خانوما لوبیا سبز ضرره؟

۵ پاسخ

من تو غذاهام لوبیا سبز میریزم بد نیس اصلا

عالیه

نه اصلا ضرری نداره مفیدم هست

ن عزیزم هیچ ضرری نداره

نه برای چی ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق♥️ مامان فندوق♥️ هفته هفدهم بارداری
✿.•.❀.•.❁.•. ✿.•.❀.•.❁.•. ✿
‍ ‍ ‍ ‍ #لوبیا_سبز_در_بارداری
🤰🤱🤰🤱🤰🤰

 

لوبیا سبز منبعی غنی از آهن است و مصرف آن به خانم های باردار بسیار توصیه می شود. نکته قابل توجه در مورد لوبیا سبز این است که مقدار آهن موجود در لوبیا سبز با گوشت قرمز برابری می کند. به همین علت کسانی که نمی توانند از گوشت استفاده کنند می توانند آهن مورد احتیاج بدن خود را با خوردن لوبیا سبز جبران کنند.

در خانم های سنین باروری مصرف سبزیجات حاوی آهن مانند اسفناج، لوبیا سبز و ... منجر به افزایش باروری آن ها می شود. همچنین خانم های حامله باید مقادیر کافی اسیدفولیک استفاده کنند تا نوزاد آن ها به نقایص مختلف سیستم عصبی دچار نشود زیرا کمبود اسید فولیک می تواند منجر به اختلال در تکامل سیستم عصبی جنین شود.

لوبیا سبز منبعی سرشار از آهن است. ماده معدنی که برای زنان در دوره قاعدگی که در معرض کاهش شدید آهن هستند بسیار ضروری است. لوبیا سبز در مقایسه با گوشت قرمز که یکی از منابع مهم برای تامین آهن است.

 

 همچنین لوبیا سبز به دلیل اینکه کم کالری و فاقد چربی است، در رژیم غذایی لاغری بسیار استفاده می شود.

لوبیا سبز شامل مقادیر زیادی کلروفیل است که این ماده اثر سرطان زایی موادی که پس از کباب کردن گوشت در دمای بالا ایجاد می شوند را خنثی می کند. در نتیجه توصیه می شود که گوشت کباب شده با لوبیا سبز مصرف شود.
✿.•.❀.•.❁.•. ✿.•.❀.•.❁.•.❀.•.✿