۲ پاسخ

دکتر ببری بهتره ولی پلارژین عالیه

چندساعت یکبار سدیم کلراید بریز بینی‌اش. فعلا چیزی نده. اگه خدانکرده علائم دیگه ای مثل سرفه یا عطسه داشت، شربت پلارژین خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی