دخترم سرما خورده چی بدم بهش

۲ پاسخ

دختر من سرماخورده بود روز اول فقط آب ریزش بینی داشت بردم دکتر فقط بهش سرماخوردگی کودکان و اسپری بینی داد شربت سرماخوردگی کودکان هر شش ساعت د. سیسی اسپری بینی هر شش ساعت هر سوراخ یک پاف دو سه روز دادم بهتر نشد سرفه هاش هم شروع شد چون تعطیلات عید بود دیدم دکتر خوب جایی نیست دیگه تو خونه از دو ماهگیش که سرماخورده بود سرفه میکرد شربت دکتر داده بود داشتم همون رو مجدد بهش دادم گفتم اگر ضرر داشت دکتر به بچه دو ماه نمیداد اون شربت خیلی خوبیه اون موقع که دو ماهش بود یک روز دادم روز دوم خوب شد الانم دو روز دادم روز سوم دیگه خوب شد ولی در کنارش شربت سرماخوردگی کودکان هم قطع نکردم میدادم کلا یک هفته مریض بود خدارو شکر زود خوب شد البته شب حتما سرش کلاه میکردم چون من اصلا کلاه سرش نمیکنم ولی یک هفته که سرماخورده بود شب تا صبح کلاه میزاشتم سرش اگر میخوایی اون یکی شربت هم عکسشو برات ارسال کنم

دکتر ببر عزیزم بچه ات کوچیکه سرخود هیچی نده خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی