خانما واجبه واکسن آنفولانزا بزنم یا ن؟

۶ پاسخ

من نزدم😬😬😬😬

من ک نزدم

منم دکترم گفت بزن آزاد ازبیرون گرفتم

بزن هیچ عوارض هم نداره فقط مطمئن باش که از قبل سرما نخورده باشی

دکتر من گفت حتما بزن ، ۱۰ روز پیش زدم، دیگه میخوای بزنی زودتر بزن وگرنه دیگه فایده نداره

دکتر من گفت حتمابزن چون بارداری سرماخوردگی سخته توی این دوران

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۶ ماهگی