خانوما واکسن آنفولانزا میزنین؟ چقد واجبه زدنش؟

۵ پاسخ

من زدم خیلی ام خوب بود عوارض خاصی هم نداشت

نه اونقدر زود به زود مریض نمیشم

والا یکی میگه بزنید یکی میگه نزنید عوارض داره منم واقعا نمیدونم چکار کنو

من از دکترم پرسیدم گفت نزنی بهتره چون نمیدونیم دقیق چه عوارضی داره و ممکنه خفیف بگیری ولی اذیت بشی

من چون بچه هام همش مریضن امسال واکسن زدیم

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد