سلام مامانا
شماهم ۹ هفته شکمتون یکم اومده بالا

۶ پاسخ

میگن برامدگی شکم توی هفته های اول بخاطر نفخ و اثرات هورمونهاست

من دوروزه دارم نگاه میکنم اول شکممم باد داشت فرداش مثل قبل بارداریم بود فکر کنم نفخ باشه همش

اره میاد ی کم ولی شکم اول صبح ک بیدار میشی نگا کن در طول روز نفخه

توی هفته شما همش نفخ

ماله هر کسی متفاوته عزیزم خودت و مقایسه نکن آره منم هر دو بارداری از اول شکمم بزرگ شد بعضیا تا آخرم شکم ندارن

خیلی اومده بالا 😭

سوال های مرتبط

مامان آیهان جانم مامان آیهان جانم روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری