دارم میرم آنومالی برام دعا کنید آجیا🩷

۷ پاسخ

انشالا که اوکیه

کم پیدایی؟😁

رفتی؟

انشاالله که صحیح و سالم باشه

دیر نیست؟
انشاالله که تنش سلامت باشه 😊🤲🏻

چه دیر ۲۲ هفته اگه میگیرن انومالی ؟
یا انومالی پیشرفته رفتی ؟
ان شاءالله سالم و سلامت باشه جنسیت هم معلوم باشه دقیق

انشالله خوبه از همه نظر ،نگران نباش😚

سوال های مرتبط

مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان سلین و آروین🩵 مامان سلین و آروین🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ویکم بارداری