۴ پاسخ

سلام بسلامتی انشالله ب زودی خبر بارداریتون
اول باید ی چکاپ کامل بشید هم خون...هم ی سونو
زمان از دست ندید
همسرتونم اسپرموگرام انجام بدن

من هیچ کاری انجام ندادم برای بارداری دوم

برید دکتر زنان چکاپ کامل براتون بنویسه و پاپ اسمیر هم انجام بدین

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم👩‍👦 مامان پسر قشنگم👩‍👦 ۴ سالگی