سلام شما تواین هفته چه علامی دارید

۵ پاسخ

اشتهام کم کم د ه برمیگرده ولی این ساعتا که با دخترم میخوابیم بلند میشیم سنگین سر و قلبم

اشتهام برگشته

هیچ علائمی

هیچ علائمی ندارم اشتهام نسبت به قبل که خیلی کم بود الان یه مقدار بهتر شده

عزیزم من کلا هیچ علائمی ندارم فقط خیلی زود زود گشنم میشه حجم وعده هام کمه ولی تعدادش زیاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری