۷ پاسخ

واااا پس چرا از دهن دختر من چیزی نمیاد فقط زبونش رو همش میده بیرون

اره شاید رفلاکس داره از علائم رفلاکس تف هست

از دهن پسر من عسل میاد تار میزنه😂

آره تکامل دستگاه گوارشه

بله، میگن بخاطر لثه اس که میخاد سفت بشه

ن نمیاد

اره عزیزم منم نمیدونم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی