۶ پاسخ

چون ذهنت درگیرشه ،باردار نیستی .ولش کن

آخه خواهرم وقتی حامله شدیه،هفته بعدش علاعم خستگی داشت

مثلا دنبال چه علائمی هستی؟؟؟؟قلب بچه تشکیل که میشه ۶ هفته تازه علائم شروع میشه

آهان..

زوده بعضیا هیچ علامی ندارن حامله هستن

هنوز خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته هفدهم بارداری