مامانا میشه سونو منو ببیند خوبه یانه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم شما قبل این سونو باز سونو وزن دادین؟

همه چیزش خوبه وزنش خوبه منتهی بچه بریچ فکرنکنم دیگه بچرخه ک زایمان طبیعی کنی اگه سزارین بشی گوشت و حبوبات زیاد مصرف کن بچت تپل تر دنیا بیاد چون طبیعی سخت تره بچه هرچی درشت باشه ولی سزارین زیاد اهمیت نداره

خوبه

بریج هست؟ احتمالا سزارین شب

اب دورش ۲۲ داره زیاد میشه رعایت کن تا بالاتر نره خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی
مامان محمدمهدیار مامان محمدمهدیار ۲ ماهگی