خانما سنو منو ببیند چطوره

تصویر
۱۲ پاسخ

بنظرم جوش الکی میزنی

اگر بیاد سرش تو لگن طبیعی میکنن

جیرفت دکتر کی هست.

اینکه سونوچندوقت پیشه چرااا

دختر تو چرا انقدر نگرانی بی خیال شو بسپارش بخدا دیگه فکرشم بجاش نکن سعی کن به خودت برسی گوشت و مرغ و چهار مغز بخور دنیا اومدنی وزنش نرمال می شه
منم دیابت دارم همش رژیمم نگران وزن بچه نیستم میگم سالم باشه بعد دنیا اومدن رشد میکنه وزن میگیره

تبریک میگم طبیعی هستی ها🤣🤣🤣🤣 همه چی هم خوبه مشکلی نیست مبارکه طبیعیه🤣🤣🤣🤣

سونوچند هفته اس؟

وزنش نسبت ب هفته ات کمه

این سنو ک برا 29هفتنس درسته؟؟؟

نرمال همچیش

وزنش ۱۲۴۰،اینجا زده سفالیک،بچه با سره،

رفتی امروز

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نلا🩷🩷 مامان نلا🩷🩷 ۴ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد